Pelud.Net - e-mail : peludnet@gmail.com


Click here for Myspace Layouts

četvrtak, 20. ožujka 2014.

Caritas - ljubav prema bližnjemu!

PRENOSIMO - E-Međimurje

Piše:
Antun Kovećević

Napomena autora: U svakom svom pisanom uradku, 
 naročitu pozornost pridajem pravopisnim znakovima,
 a posebno zarezu (ibis redibis numquam peribis in bello). A.K.

Caritas-karitas-milosrđe, kakogod tko ovo čitao, 
pretpostavljam da će, otprilike, znati o čemu je ovdje riječ.
 Iako mnogi ljudi nikada nisu bili u potrebi posjetiti neki 
od brojnih karitasa u Lijepoj našoj i osvjedočiti se kako tamo,
 zapravo, stvari stoje i tko se sve u tim našim karitasima
 može nadati nekakvoj pomoći za sebe ili za 
nekoga svoga kome je pomoć neophodno potrebna.

Zapravo, mene osobno zanima, tko sve slobodno,
 a i koje sve vjeroispovijesti s prostora naše prekrasne
 domovine Hrvatske, recimo to tako, ima pravo doći u
 karitas i zamoliti za nekakvu pomoć? Jer, iskustvo moje
 zakonite supruge s karitasom u našemu lijepo uređenom
 gradu malčice izgleda čudno, neobično, a možda je i
 uobičajen takav postupak, samo mi ne 
poznajemo taj običaj, ne znam?!

Ili se sve to - ovo što ću sada izreći - mojoj supruzi kao
 protagonistici ovog istinitog događaja - a, potom i meni kao
 njenom, već desetljećima, životnom suputniku - samo tako čini!
 Naime, o čemu je riječ. Brat moje supruge - inače,
 teški psihički bolesnik, od svoje osamnaeste godine
 života (danas je 70-godišnjak) nad kojim moja 
supruga ima skrbništvo - živi sam, a ona mu, kao sestra i
 skrbnica, svakodnevno kuha, pere i posprema stan,
 jer čovjek nije sposoban brinuti se sam o sebi.

Više čitajte na linku: