Pelud.Net - e-mail : peludnet@gmail.com


Click here for Myspace Layouts

nedjelja, 24. veljače 2013.

SNJEŽNA ZAGREBAČKA PROMOCIJA



( Za Pelud.Net piše: Josip Petrlić Pjer )

Subota, 23.02.2012. U iznimno ugodnom prostoru restorana 
Medvednica u Zagrebu „odigrala“ se prva promocija zbirke 
pjesama VLADIMIRA LOVREKOVIĆA  „V.L. 2012“
Vladimir je pjesnik pučkoga senzibiliteta koji na svoj poseban 
i duhovit način približuje svakodnevnicu onome kakva bi 
trebala biti i čemu bi trebali težiti. Jednostavnosti, 
razumijevanju, podršci, ljubavi, otvorenosti, ali i zahvalnosti 
na doživljenom bez bespotrebnog osuđivanja i otuđivanja. 
U programskom, vrlo spontanom i prijateljskom izričaju, 
predstavli su se Sonja Granić Stević  kao naratorica, 
Marina Šoštar svojim pjesništvom s naglaskom na 
Ivanečki kraj i izvorni naglasak te  Križevčanin Josip Petrlić Pjer 
sa svojom ljubavnom poezijom. 
Dvanaestak svojih pjesama je pročitao i sam Vladimir.    



GALAMA


traže me susjedi  popričali bi malo
obzirom moj pas preglasno laje
a njima je do mira stalo

diskusije bi išle ko zna do kada
no ja ih nisam doživljaval
a ne doživljavam ih niti sada

davno je grunt ucrtan u zermljišne knjige
pas je oduvijek u dvoru bio
i nikom nije u ulici zadavao brige

no obzirom idu standardi novi
vidim da bi htjeli dirigirati
novopridošli, kaj su pri lovi

a kak da ja to mome ljubimcu objasnim
da mu jasno bude
obzirom ne razumije novce
a sve nas doživljava kao ljude