Pelud.Net - e-mail : peludnet@gmail.com


Click here for Myspace Layouts

nedjelja, 16. prosinca 2012.

DRAGUTIN CIGLAR LAO

Pjesnik gline i raku tehnike Dragutin Ciglar Lao
u radio emisiji I JA SAM TU  križevačkog
radija i voditelj emisije Josip Petrlić Pjer
odradili su veoma dobru 99 emisiju...


O tom događaju J.P. Pjer piše:
 - i međunarodno priznati kipar i keramičar iz 
Koprivnice Drago Ciglar Lao je gostovao u 
kulturno-zabavnoj emisiji „i ja sam tu“ radia Križevci 
urednika i voditelja Josipa Petrlića Pjera. Slušatelji su 
došli na svoje upoznavši kako zanatstvo i kultura
 mogu ići ruku pod ruku i nadopunjavavši se
 pripomoći ne samo iznimnom kuturnom izričaju već i 
socijalizaciji svih dobnih skupima počevši od najmlađih
 uzrasta. Naime, udruga Motocila Alba kojojoj je osnivač
 i glavni pokretač Drago Ciglar, a sjedište joj je i na
 njegovom imanju  na jezeru Ješkovo, potiće preko svojih 
organiziranih kolonija što veću razinu druženja, ali i edukacije.
 Iz gostovanja gos. Drage smo saznali i da je glavni moto
 udruge  priroda- umjetnost – prijateljstvo i tome se nema
 što dodati s obzirom i da sam naziv udruge (Motocila Alba)
 znači i predstavlja bijelu pastiricu- pticu dravskoga krajolika, 
pa prema tome udruga i priroda su srasle u jednu cjelinu.
Gostovanjem Drage u emisiji „i ja sam tu“ još jedna večer
 četvrtkom je obilovala dobrom energijom i ljubavlju prema
 kulturi i ljudima. Ovim putem izražavam otvorenu pordšku
 Dragi i njegovom uspješnom nastojanju da sve nas što bolje
 „uskladi“ sa prirodom te da prepoznamo vrijednost očuvanja
 dravskoga prostora kojega on nesebično i iznimno voli i štuje.