Pelud.Net - e-mail : peludnet@gmail.com


Click here for Myspace Layouts

utorak, 30. listopada 2012.

"I JA SAM TU" - Radio Križevci


LIKOVNA UMJETNICA BISERKA SOBOČAN
za Radio Križevci rekla je u 94. kulurno zabavnoj emisiji
I JA SAM TU koju vodi Josip Petrlić Pjer:

Biserka Sobočan i Josip Petrlić Pjer u 
radio emisiji "I JA SAM TU"

Rođena sam 6.6.1970. u Čakovcu a živim u
 Sv. Martinu na Muri gdje i najviše djelujem.
Osnovnu školu sam završila u Sv. Martinu na Muri,
 a srednju poljoprivrednu u Križevcima, smjer Agrotehničar.
Nakon srednje nastavila sam studij Agronomije
 u Zagrebu, ali sam krajem 3. Godine napustila studij i
 otišla u časne sestre Majke Terezije tj. Misionarke ljubavi.
U Misionarkama sam provela 8 godina, 
pomažući najsiromašnijima i razvijajući sebe kao 
osobu duhovno i karakterno.
Već u misionarkama počela sam razvijati svoj slikarski talent
 crtajući čestitke i plakate religiozne tematike.
Odlaskom iz misionarki i povratkom u svijet
 nastavila sam se baviti slikarstvom u sklopu više
 udruga – najprije u Udruzi Gornjeg Međimurja,
 s kojima sam sudjelovala u više zajedničkih izložbi, 
a radeći u Zagrebu u Udruzi Mansarda iz Sesveta.
Na poticaj Udruge Mansarda i uz njihovu potporu 
2003. Godine priredila sam svoju prvu samostalnu izložbu koju
 je otvorio profesor Zlatko Potočki, prof. na likovnoj 
akademiji u Zagrebu.Povratkom u 
Sv. Martin na Muri, primljena sam u 
Udrugu Likovna Republika u kojoj i danas djelujem i s 
kojima sudjelujem na zajedničkim izložbama i kolonijama.
Kroz moje slikarstvo provlači se duhovna misao 
i pogled na svijet kroz razmišljanja i viđenja duše.
Tehnika je kombinirana – akril + kontura za staklo na platnu.