Pelud.Net - e-mail : peludnet@gmail.com


Click here for Myspace Layouts

utorak, 1. studenoga 2011.

DAN MRTVIH


 I da mi je dolinom smrti proći zla se ja ne bojim...
Prepusti Gospodinu puteve svoje
u Njega se uzdaj i On će sve voditi

Gospodine, Ti si pastir moj
ni u čem' ja ne oskudjevam
na poljanama zelenim
ti mi daješ odmora

Na vrutke me tihane vodiš
i krijepiš dušu moju
stazama pravim Ti me upravljaš
radi imena svojega

Da mi je i dolinom smrti proći
zla se ja ne bojim
jer Ti si sa mnom Oče
Oče, Oče moj

Da mi je i dolinom smrti proći
zla se ja ne bojim
jer Ti si sa mnom Oče
tvoj štap i palica tvoja
utjeha su meni

Trpezu preda mnom prostireš
pred oči ljudima svim
uljem mi glavu mažes
časa se moja preljeva

Dobrota i milost pratit će mene
sve dane života moga
u Tvome ću domu prebivati
kroz dane mnoge