Pelud.Net - e-mail : peludnet@gmail.com


Click here for Myspace Layouts

utorak, 7. rujna 2010.

VTV - VLATKA TEPEŠ O SEBI


Vlatka Tepeš, pjesnikinja, satiričarka,
humorista i dječji pisac, presretna što
če imati priliku da svoj rad predstavi
na VTV-u u emisiji Vekerica u četvrtak
09. rujna 2010. i na RGP-u (radio
glas Podravine u nedjelju 12. rujna u 12,30
sati. Nedjeljna emisija Zipka, koju vodi književnik
Milan Frčko već je ugostila mnoge umjetnike
i pjesnike i sve je popularnija među slušateljima
ovog koprivničkog radija.)
o sebi nam je rekla:
" Rođena sam 3.lipnja 1951 godine u Varaždinu.
Završila sam osnovnu školu i gimnaziju u Varaždinu.
20 godina sam radila u SIZ-u kulture na organizaciji
varaždinskih baroknih večeri. Prvu pjesmu sam
napisala sa 7 godina. Radovi su mi objavljeni u školskim
novinama i u časopisu "Mila".
Pišem dječje, ljubavne i pjesme mom Varaždinu.
Imam, satiru i prozu. Zbog bolesti već sam 16 godina
u mirovini, te od tada pišem još više jer me
umiruje i jača koncentraciju".
______________________________________
(...jedna ljubavna - bez ilizija!)
BEZ ILUZIJA
Samoća prolazi
poznatim ulicama.
Sjedimo nijemi,
a ona je u nama.
Zajedno smo
ispod mirisne krošnje.
Bojimo se rastanka
ali smo hrabri u željama.
Sretni smo u ovim ukradenim noćima,
dolazi jutro i sunce ruši noćne nade.
Vlatka Tepeš
jedne noći neke godine
ispod mirisne krošnje